Mzdy, Účetnictví, Daně
SOeS, s.r.o. Úvodem Práce Služby Reference Ceny Kontakt Praha n o o m k e i c ý k ý m o S r e k r u v i o s S - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2017 create by HAN-SOeS Kancelář: Ringhofferova 115/1, Praha 5, 155 00    Telefon: +420 605 25 94 30   Email: napis@hansoes.cz Služby Zajímá Vás naše cena. Zde je stručný formulář.

Mzdová a personální agenda

Kompletní zpracování mezd s libovolným počtem zaměstnanců Sledování nároků na dovolenou Kontrola dodržování pracovně právních předpisů Vyhotovení pracovních smluv, zápočtových listů, potvrzení o zdanitelných příjmech a dalších skutečnostech z oblasti mezd a personalistiky Agenda zdravotního, sociálního pojištění a nemocenského zabezpečení včetně příslušných hlášení Zpracování mezd dle výplatních termínů, vedení mzdových a evidenčních listů, zúčtovacích a výplatních listin Zpracování daní, nemocenských dávek, srážek ze mzdy, příkazů k úhradě k odvodu sociálního a zdravotního pojištění, spoření zaměstnanců apod. Dále zajišťujeme veškerá statistická hlášení a státní i vnitrostátní rozbory Některé firmy využívají i možnost zasílání mezd na bankovní účty svých zaměstnanců a odvodů na jednotlivé úřady přímo z našeho účtu. Tato služba pak probíhá tak, že naše firma nejprve zpracuje mzdy za daný měsíc, nahlásí odběrateli celkovou částku mzdových nákladů, ten tuto částku odešle na náš účet a naše firma provede úhrady na jednotlivé účty zaměstnanců a úřadů sama.

Podvojné účetnictví

Evidence příjmů a výdajů

Hlavní kniha, účetní/peněžní deník, pokladní kniha, kniha pohledávek a závazků Informování o platbě záloh Daňová přiznání k DPH (měsíčně/kvartálně) Kontrolní hlášení Zastupování na úřadech, příprava podkladů ke kontrole Měsíčně – zpracování dokladů, kontrola formálních náležitostí dokladů a jejich oprávněnosti zhlediska daně z příjmu a daně z přidané hodnoty Vystavení likvidačních dokladů a vnitřních likvidačních dokladů, zpracování a odsouhlasení výpisů banky Zpracování prvotních dokladů a kontrola všech náležitostí, zpracování peněžního deníku, seznamu vydaných a přijatých faktur, závazků a pohledávek, hmotného investičního majetku a drobného hmotného investičního majetku a dalších evidencí a sestav podle potřeb odběratele Zpracování daňového přiznání a agendy DPH zákazníků Kontrola doručené pošty v datových stránekách

Poradenství

Našim klientům též ochotně poradíme v dané oblasti, ale i například se založením s.r.o. či případné investici nebo se snížením nákladů své firmy.

Přebírání a doručení dokladů

V naší společnosti většinou předáváme a přebíráme doklady kurýrní společností nebo formou emailu a následné doručení Českou poštou či jiným logistickým doručovatelem. Samozřejmostí je i osobní převzetí a  doručení dle domluvy s klientem.
Ještě bychom rádi doplnili, že veškeré informace jsou pouze obvyklého charakteru. Ke každému našemu klientovi přistupujeme idividuálně. Za 25 let praxe víme, že nejlepší je si vše říci osobně. V případě, že byste měl/a nějaký speciální požadavek, doporučujeme se s námi spojit a domluvit si schůzku buď u nás v kanceláři nebo třeba i u Vás. Děkujeme za návštěvu našich stránek a přejeme hezký den.
Mohlo by Vás zajímat.

  • Reload
  •    
  • Should be Empty:
Služby
Počítadlo.cz